x 
( 0 ) ks

Nákupný košík je prázdny

Pokračovať v nakupovaní

F.A.Q.

Priestor pre Vaše otázky a odpovede

V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, prosím pošlite nám svoju otázku. Zaradíme ju tu, vrátane odpovede.

 

Ako si skontrolujem stav objednávky a jej doručenie?

Svoju objednávku môžete sledovať cez odkaz v e-maile s potvrdenín o jej odoslaní. Číslo svojej objednávky nájdete v histórií svojích objednávok alebo v e-maile s potvrdením objednávky.
Stav objednávky:
-POTVRDENÉ ZÁKAZNÍKOM: Vaša objednávka bola úspešne odoslaná a v najbližšom voľnom čase bude venovaná pozornosť z našej strany.
-POTVRDENÁ: Vaš objednávka bola úspešne zaevidovaná a je začaté jej vybavovanie.
-ODOSLANÁ: Zásielka ostala odoslaná prepravnou službou, prípadne je pripravená pre vaše vyzdvihnutie.
-REFUNDOVANÁ: Objednávka ktorá bola upravená.
-ZRUŠENÁ: Objednávka bola zrušená na základe dohody.
 
Ako dlho trvá doručenie tovaru?
 
Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky pre tuzemské objednávky, maximálna doba dodania je 7 dní alebo po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O dodacej lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky alebo emailom. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku. Štandardné objednávky pre tovar "SKLADOM" zložené do 12:00 pracovného dňa sú odoslané ešte ten deň. doručovanie formou kuriérskej spoločnosti trvá štandardne 24hod od prevzatia zásielky. V pripade väčsieho objemu zásielok v sezónnom období alebo v nepriaznivom počasí sa môže táto lehota predĺžiť na 48-72 hodín. V prípade zásielok slovenskej pošty je čas doručenia určený podľa interných predpisov Slovenskej Pošty. Pre objednávky tovaru, ktorý nieje skladom budete informovaní o čase doručenia telefonicky.
 
 
Čo mám robiť v prípade že dostanem nesprávny tovar?
 
Ak ste dostali nesprávny tovar, kontaktujte Nás mailom alebo telefonicky. Vyhotovte fotografie tovaru ktorý nesúhlasí s Vašou objednávkou a po jeho stotožnení a uznaní našej chybovosti Vám v čo najkratšej možnej dobe tovar bezplatne pošleme na výmenu. Výmenou sa rozumie, že nesprávny tovar si u Vás kuriér vyzdvihne a obratom Vám ihneď odovzdá správny tovar. Preto Vás žiadame pri prípadnom zamieňaní tovaru, ho vhodne zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave.
 
 
Môžem požiadať o opätovné doručenie tovaru, ak som premeškal jeho doručenie?
 
Kuriérska spoločnosť sa pokúša 2x doručiť objednaný tovar. V prípade že neprevezmete tovar, budeme Vás určite kontaktovať a v Našom záujme bude Vám tovar doručiť, prípadne navrhneme riešenie pre vzniknutú situáciu.

 

 

 

Naše služby